Jump to content

super critical auto (sunhunting)


RobiL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yeah just starten about a week ago... I think they are ready in a month and a half , but i have reading that ppl have give them over 100 days outside... I Will harwest when about 70/75% of the hair is red

Link to comment
Share on other sites

Thanks... Some real good genetics.. In the beginning IT was to cold out for them so raised them inside but buy the sun... And its organic.. Now its abow 10c on the night so now they get Fresh air 27/7

Link to comment
Share on other sites

Du är otroligt "vågad" som har dom på balkongen. Hur kommer du göra med lukt
Tänk på att vid 16c hindras plantan från att växa riktigt. Jag skulle ha tagit in dom på natten och fram med dom tidigt på morgonen :)

Lycka till och det ska bli spännande att se vad som händer med dom allt eftersom dom växer.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dom ska flyttas om några dagar ... Har redan börjat lukta ganska bra här .. Ska flytta till hus om 8 dagar och så ska dom vara där resten av tiden.. Där har jag inglasad altan och tomt där dom kan stå... Jag anser att det är min rätt som en medborgare av denna planet att få använda mig av alla växter och frön ... Sen kan dom försöka att stoppa mig eller denna härliga växt som är omöjligt att utföra ... Vet du vad som drar åt sig uppmärksamhet , att folk nojjar .. Min indiska granne råkade se nått och responsen var.. Looks healthy... Alla människor här är inte typiska Svensson som ska lägga näsan i blöt serru... Och alla mina grannar vet vem jag är ... Har stunkit ganja i trappen i 5 år nu...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Som jag sa, ska bli roligt att följa dina "små" vänner. Har själv odlat den. För mig har autos aldrig varit något jag haft intresse men för den delen har jag odlat fram några sorter för min nyfikenhets skull.
Den ända som varit bra, faktiskt helt narkotisk var just auto super critical. Den mest tyngsta vägde 184g och sen gick vikten per planta gradvis ner. 160+ 145+ 130+ 80+ 35-40g.

Hårda "nugs" och en speciell smak.
Lycka till broder Safe grow and Happy smoking.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej mannen.

thats en sval Situation.

Brak kuk och har en bra vÄxa.

Haha Man is this from google translate? Do you know what you just said??? Hilarious LOL

This is what we read when we see this.

"Thats a cool situation, crash cock and a good grow"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...