nirvana76

Bedrocan flos

10 posts in this topic

My doctor have give me the "Bedrocan" cannabis flowers for my pain terapy.

Are there any people who have try this kind of cannabis or can help me about?

Thanks, Simone, ITALY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Simon but i cant answer that but what i can do is ask my friend from Holland and then give you an answer if you can wait a day or 3 :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

Scusa se scrivo male ma ho problemi agli arti superiori e inferiori o una neuropatia che mi sta portando i rigidi irrigidimento dei nervi delle mani e dei piedi la settimana prossima andrò a subire un intervento infatti le tre piante che hai visto le metterò in outdoor per la fioritura o per fare il loro corso perché non so quanto tempo mancherò da casa grazie di tutto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adesso non so quando mi ricovereranno nel frattempo sto provando a germinare altre piante però con l'aiuto dei miei famigliari perché certe cose non riesco a farle nel migliore dei modi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comunque resterò in contatto sempre con voi tramite lo smartphone o il tablet nel peggiore dei casi sperando di riprendere presto le funzioni di una volta per avere degli ottimi degli ottimi risultati per adesso ti saluto e sono contento che ti sei ricordato di me saluto a te ea tutto lo staff ciao anche da parte mia e da parte tua a Franco e allo staff di strain Hunters Simone from Italy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedrocan is not the medication it is the medical licensed producer, they will be growing the Cannabis for you and you will order off of their site. I would find out what strains they have and which ones are good for pain.

 

SD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io so che il vetro can attiva una tipica EX mentre il benedica un afghana generalmente una Skunk ibridi comunque ma per i dolori cronici mamma ha detto che non sono il massimo ecco poi c'è che è un incrocio tra sativa e Ruderalis e che comunque non hanno proprietà ecco sono più consigliati per diciamo forme di inappetenza per chi suona a tumori eccetera eccetera eccetera questo letto su over-blog.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scusate il bedrocan e' una hze, bediol e' uma nl#5 x haze.tutti con basso cbd.

il bedica e' l' unico afgana / scunk con 6% cbd e 11% thc.

Tutti ibridi comunque.

Il piu' potente e' il bedrocan.

Ma non adatti ai dolori. Do per debolezza inappetenza nausea e vomito per chi è in ciclo di chemioterapia ma non adatti specifici per i dolori acuti fonti da "overgrowe.com"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

About us

Strain Hunters is a series of documentaries aimed at informing the general public about the quest for the preservation of the cannabis plant in the form of particularly vulnerable landraces originating in the poorest areas of the planet.

Cannabis, one of the most ancient plants known to man, used in every civilisation all over the world for medicinal and recreational purposes, is facing a very real threat of extinction. One day these plants could be helpful in developing better medications for the sick and the suffering. We feel it is our duty to preserve as many cannabis landraces in our genetic database, and by breeding them into other well-studied medicinal strains for the sole purpose of scientific research.

Social Network

Add us on social networks