Jump to content
Strain Hunters Forum
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 84 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

Guest Guest guest user
Existing user? Sign In  

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

gonzosghost

Member11
  • Content Count

    1,290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Everything posted by gonzosghost

  1. Hahaha, there's a few things in the pipeline anyway Will keep you guys updated
  2. Hello folks :) its been a few years since my last post I imagine lol, hope everyone is well and your gardens are growing x

    1. Cannabissapean

      Cannabissapean

      Hello gonzosghost, it's wonderful to hear from you again. I had heard about your Troubles only recently. So sorry to learn about that. Are you free to post? Are you free to move about? We all missed you...

    2. gonzosghost

      gonzosghost

      Aww thanks dude :) Can't believe how long it's been since I've posted something, like more than a year anyway lol :) Yeah Ive sorted out my affairs now, I'm an official caregiver for someone with epilepsy now but still stuck here in the UK so not able to legally grow to help my friend. Managed to get their seizures down from 6 a week to just one a month through stress free living etc ;) ...so we're on the right track :) My friend and I have spoke about moving to Spain in t...

    3. nicc1976

      nicc1976

      im glad you are ok ive had problems they have taken my phone idiots keep up the good work my friends girlfriend has got ms without bud she shakes like crazy this really needs to be sorted out too many people are suffering take care and peace to you

  3. Thanks dude, much appreciated, haven't been on here for quite some time, man I miss this place Hello Everyone x
  4. Hey Guys, I vote for Jankahar and his Super Lemon Haze Sweet bud dude
  5. Hi guys...id just like to mention that I had my court case for the 31 AK47 the cops found and have received 240hrs unpaid work. No jail time at least...I'm working in a charity shop.so it's not bad at all! :) I apologise for not being on here, things have been crazy the last few months. I will fulfill my obligations to GH very soon :) Thanks my friends x

    1. Show previous comments  2 more
    2. Smokeythabear

      Smokeythabear

      Hey bro!! Community service/unpaid work is A LOT better than time in the clink!! Good to hear from ya :)

    3. Dust

      Dust

      Good to hear at least you walk freely ;)

    4. gonzosghost

      gonzosghost

      Thanks Guys, I really miss growing so badly, hope the ganja Gods are shining on you all :) much love :)

      Scott :)

  6. Hi guys, been a while, I have had to stay away for a bit but I'm back now Quick question....can you use old pics? Just wondering I'm guessing not but here's one anyway...haha Sweet Mango Auto...
  7. Thanks dude I loved the smell and taste of this weed. Was intense and lemony Like lemongrass
  8. I understand dude, I get rock hard nugs here too, lol It does look different to the usual but if you go into the GHouse coffeeshop you will find Arjans Ultra Haze #1 which looks remarkably like this phenotype of Grinspoon I got. There's ladies all shapes and sizes I'll admit she wasn't a looker but she certainly smelt amazing and got you high as a motherf*%ker
  9. You didn't just say that, lol Have you ever grown sativa? I'm gonna shrug this off to sheer ignorance lololol
  10. I used to use AN all the time....I can't speak highly enough about it I know it's pricey but if you got the cash, get it I used...Sensi Grow and Voodoo Juice for veg....then Sensi Bloom, Big bud and bud candy in the flowering. These additives aren't essential at all, I have ran plants with/without Bud Candy or Voodoo Juice and they both turned out great
  11. Looking a lot happier now bit of LST...sweet Enjoy flowering!
  12. Finishing up nicely Love how the OG gets the dark colour change in later weeks Very dank look Happy harvesting my friend
  13. I'm not entirely sure, I thought I had a bad bean from Barneys a year back. It was meant to be violator kush and smelt more like G13 Haze. It actually WAS Violator Kush in the end after reading into the genetics. It has Malana in it which is a fruity sativa so I put it down to parentage. The others had more Hindu Kush in them. The thing is Dr Grinspoon is supposed to be a pure sativa so the parentage shouldn't have wide leaflet genes in it. They call it an heirloom sativa but you just don't know what they've done to create the weird pheno we know, a very tiny part indica added in somewhere do
  14. She does have really wide leaves for a pure sativa but looks healthy enough It will be interesting to see how she turns out With those wide leaflets it shouldn't stretch quite as tall as the pheno I had
  15. That's more like it! 3-4g for €25 Sounds better I'm seeing pictures of weed from Colorado dispensaries and you can get an Oz of Blue Dream for £115, I know it's a cheaper strain but here in Scotland there's no price difference whether your buying a 7wk basic indica or a 18wk complex sativa. Same price. In fact there's so much ignorance on the indica/sativa subject I had someone say that this 8wk damp poorly grown cheese was better than a 14wk Kali Mist with a 2 month cure, lol
  16. Yup, send seeds to USA and you have to expect FBI through your door with some document to drag your ass to America.....life in prison anyone? Lol. That I'm afraid is not GHSCs fault. The fact you can drive to a recreational weed shop should stop you guys from stressing, lol I live in UK so I'm surround by water and have to fly for legal weed, Lol US laws are about as muddled as a ball of string. They need to straighten that shit out! US is like a bunch of different countries in regards to weed now, even then they're all overruled by someone who hates weed (Feds). Your still able to join the
  17. If I were you id switch them to 12/12 soon, as they can get 5x bigger during flower. The average strain stops stretching at 3 weeks of flower but the grinspoon flowers for twice as long so it actually stretches for more like 6 weeks! Hence why it can get so big. I flowered mine at 15cm if I remember correctly and she got big, lol I know what it's like having different strains on the go at the same time, height differences can be hard to juggle Good luck with her, she just does what she wants, lol Like I said, if your not a seasoned pro just finishing her is a high five from me
  18. The price of weed currently in Aberdeen, Scotland = 1.3g for £25......yup, I dare the industry to charge more than this! Lol It's already extortionate here where I live so legalisation cannot make that any worse I'm sure £18 a gram? That is €25 a gram! Prices can't get worse here! Can they?
  19. Haha, your right, don't let the cops stop a good cure folks! I just wish I got a chance to smoke more of it, lol The pheno I grew had such an intense lemon smell, I hope you guys get the same lovely aroma. The pheno I smoked at Barneys in Amsterdam had a lighter smell to mine, although it did have better bag appeal. My buds looked just like the Arjans Ultra Haze #1 from GHouse....light and airy
  20. I have yet to grow Amnesia Haze but have had the pleasure of getting it quite regularly from a friend. I went to buy Soma seeds Amnesia Haze one time, the seeds cost £170 for 10 feminised. They were all different sizes and shapes so I reluctantly refused them. Given the chance I'd grow Amnesia Haze over Arjans Ultra Haze #1. It's hard saying that because I'm wanting to grow BOTH! Lol Amnesia Haze would be first and then AH#1 AH#1 can be smoked at 5am with gusto, that's why I love it I smoke heavy in the early hours Royal Queen do a decent AH but you know Somas will be slightly better He
  21. I wouldn't worry about the Grinspoon you have dude, it may be the popcorn phenotype we all know The LEDs may be responsible for keeping those internodes short but that's not a bad thing Is it 3weeks flower or 3weeks veg? During flower time at 3wks my girl was getting stretchy as hell. Didn't stop stretching until week 6 maybe! I can't quite recall, Lol Grinspoon is one of those strains that rewrites the rulebook on growing If she finishes it's an achievement in itself Hates any type of nutes even in small doses, lol I think I said at the start of the thread it's just a challenge Sad thi
  22. There will be landrace strains available in the future from SHS but as Reaf says it's a project that could last 10 years+ to stabilise these strains or even longer for crosses of them. This takes so long to accomplish you can't expect it a few years after seed collection. Simon from serious seeds is a prime example, he's STILL working on strains from the 1990s! There needs to be a huge amount of growing to bring you the stability you want and expect. I for one will sit with patience for my Malawi seeds Haha