ambertrichomez

Strainhunters teams for online gaming

129 posts in this topic

Just thought I would see if you guy's would be interested in forming some sort of team across the consoles, so that we may waste our hours together fighting the good fight in the name of Strainhunters/GHSC. I would suggest that in games such as call of duty where a clan tag is used that we adopt the tag GHSC and supply a link to GHS via our profiles. This can generate some PR for GHS and the forum if we play well enough, allowing us to give something back to GHS without any cost to ourselves. This thread is NOT! for exchanging gamertags but rather to see what you guy's think. Peace

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMAZING MAN!!!! Im in....only a 360 guy and a big Call of Duty series guy but down for whatever!!! Gamertag.....Semperfi406!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i'm only playing Counter Strike 1,6 online lolol sorry ^^

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha my clan tag is already GHSC!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have ps3 and play MW3 mostly but i play couple other ones also.

Share this post


Link to post
Share on other sites

That is a wicked idea mate , would be nice to have a kickass green house gaming team , ill support lol , i suck with consoles but i kick ass in Skyrim ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm Livingdeadfatty on Xbox 360, I play battlefield 3 and NHL 12 mostly. Add me anyone and well play some rounds!

Share this post


Link to post
Share on other sites

so from now i gonna use GHSC as clan tag, exept on BF3, cause i got a clan there already, but i would call a new platoon to life there if any BF3'ers on PC are here.

this game only makes sense playing with more in squad....

most of my present times i waste with CS-GO, gonna change clan tag now, but steam community is off, so contact me via strainhunters, i'll add you.

and watch out guys, thats me

but i am a hell of a gamer,lol

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo atrox i'm waiting on borderlands 2 as well! looking forward to it! what gives with that link above>? on steam it's £29.99 and from that site its £31.46 but includes bonus stuff?? i might just buy it through steam as it's that lil bit cheaper unless this Bonus content is worth it.

Big Battlefield 3 player with a side dose of Sleeping Dogs and Skyrim!

Happy gaming hunters

Peace

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi potent, lol, 4 me its 38,xx€ on g2play. and 49.99€ on steam. Thats why i posted it. If its not for everyone like this forget about....

steam germany has only this 4 for 3 price. 150€ for 4 accounts

Share this post


Link to post
Share on other sites

now i got ur question 4 real tokage....lool.

if you buy at g2play you get a steam key too, so no matter where bought, its still BL2. but you where right, they have not that good reviews on g2play, I know that this is a relict of the BF3 launching, many trouble with EA and shit. russian overwritten keys for half price and such nice things...hehe

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh damn! that's pricey! fair play dude, i can now see why your gonna go with g2play hehe

Yep i was one of those dudes who got a cheap BF3 limited edition Russian key for like £20 BARGAIN! then went and got the premium key from the same site at a even cheaper rate! That was from 'gameagency'!

all in all If you can screw EA dooo eeeet hehehe but make sweet sweet love to steam hahahahaha

Enjoy dudes and happy gaming im off for some Skyrim action :dwarf:

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok Tokage...BL2 is downloading, i sended you my new steam id, [GHSC]...

Saints row the third, 2 days left, free to play at steam

LEAF GREEN ZERO IN DUTY

post-14547-0-45874500-1348204430.jpg

Edited by atrox
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mopman, i played till level 5 so far.

i comes on UNREAL engine, and video/fps smoothing seems to be very good. Think worth the money...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

About us

Strain Hunters is a series of documentaries aimed at informing the general public about the quest for the preservation of the cannabis plant in the form of particularly vulnerable landraces originating in the poorest areas of the planet.

Cannabis, one of the most ancient plants known to man, used in every civilisation all over the world for medicinal and recreational purposes, is facing a very real threat of extinction. One day these plants could be helpful in developing better medications for the sick and the suffering. We feel it is our duty to preserve as many cannabis landraces in our genetic database, and by breeding them into other well-studied medicinal strains for the sole purpose of scientific research.

Social Network

Add us on social networks